حساب کاربری

 

ابتدا شماره ی موبایل خود را وارد می کنید، کد ارسالی به شماره را در قسمت مربوطه وارد می نمایید. سپس سیستم از شما نام کاربری، ایمیل و جنسیت را درخواست می کند و با وارد کردن این اطلاعات ثبت نام شما کامل می شود.

با رفتن به بخش تنظیمات در حساب کاربری می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

خیر امکان تغییر شماره تلفن وجود ندارد. در این صورت لطفا با کارشناسان میترا مارکا تماس بگیرید.

در وبسایت و نسخه های جدید اپلیکیشن برای ورود نیازی به رمز عبور ندارید و با وارد کردن شماره تماس و دریافت پیامک کد تایید می توانید وارد شوید. درصورتیکه با ایمیل وارد می شوید می توانید روی قسمت forget password بزنید و از طریق لینک ارسالی به ایمیلتان مراحل را طی نمایید.

ثبت و پیگیری سفارش

 

علاوه بر تجربه و سابقه ی تیم میترا مارکا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و عضویت در اتحادیه‌ی کسب و کارهای مجازی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

برای ثبت سفارش ابتدا باید در وبسایت یا اپلیکیشن ثبت نام کرده باشید. سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و با نهایی کردن خرید بقیه مراحل را از جمله اضافه کردن آدرس و انتخاب روش پرداخت طی می نمایید. پس از اتمام مراحل برای شما پیامکی حاوی شماره سفارش ارسال می گردد که این به معنی ثبت نهایی سفارش و شروع روند پیگیری آن می باشد.

اکثر کالاهای موجود در میترا مارکا دارای سایز می باشند و می توانید با مراجعه به آن سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما یا از طریق واتس‌اپ مجموعه به شماره 09013770852 از سایز مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.

بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد، بنابراین برای لغو و یا تغییر سفارش می بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

خیر بعد از ثبت سفارش و ارسال پیامک نیازی به تماس با واحد پشتیبانی میترا مارکا نیست و در صورت نیاز، کارشناسان میترا مارکا با شما تماس خواهند گرفت.

شما می توانید از پروفایل خود وارد بخش “سفارش های من” شوید و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

بله شما می توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید در این صورت سفارش تحویل شخص مورد نظر می شود. در صورت عدم تمایل به دریافت فاکتور می بایست با شرکت تماس بگیرید و این موضوع را با کارشناسان بخش پشتیبانی در میان بگذارید.

تمامی کالاهایی که روی وبسایت میترا مارکا قرار دارند و امکان اضافه شدن به سبد خرید را دارند، موجود می باشند. در بعضی موارد ممکن است به دلیل تعداد بالای سفارش ها از یک محصول یا ثبت همزمان سفارش ها، موجودی به اتمام برسد و امکان تامین از جانب نمایندگی وجود نداشته باشد که در این صورت کارشناسان میترا مارکا با شما تماس گرفته و شما می توانید کالای دیگری را انتخاب کرده یا با اعلام شماره شبا، ظرف مدت ۱ تا ۳ روز کاری مبلغ خودرا دریافت نمایید.

بله شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.

کارشناسان میترا مارکا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 الی 13 پاسخگوی تماس مشتریان هستند و در بقیه ی ساعات و روزهای تعطیل مشتریان می توانند از طریق ایمیل، گفتگوی زنده سایت و تلگرام با کارشناسان در ارتباط باشند.

پرداخت

 

تمامی کاربران می توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

بله میترا مارکا متعهد است که از اطلاعات کاربران به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت می گیرد کاملا امن و راحت است. برای اطمینان بیشتر لطفا به نکات زیر دقت فرمایید: با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال

 

سفارش ها از طریق پست پیشتاز ارسال می گردد.

یکی از اهداف میترا مارکا کاهش سفرهای درون شهری و اتلاف وقت شماست به همین علت سفارش شما به هر آدرسی که مدنظر شما باشد ارسال گردیده ولی امکان مراجعه حضوری نیز وجود دارد.

ارسال تمامی بسته ها هر روز صبح از طریق پست انجام می شود و زمان ارسال طبق جدول پست پیشتاز می باشد

خدمات پس از فروش و رویه ی بازگشت کالا

 

در این صورت موضوع را ظرف 24 ساعت به کارشناسان میترا مارکا اطلاع دهید تا بررسی های لازم به عمل آید.

در این صورت موضوع را ظرف 24 ساعت به کارشناسان میترا مارکا اطلاع دهید تا بررسی های لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از ۲۴ ساعت از زمان تحویل آن ها گذشته باشد، وجود ندارد.

پروسه تعویض به همان اندازه ارسال اولیه محصول به طول می انجامد. لازم به ذکر است که در زمان پروموشن ها و حراج ممکن است این بازه طولانی تر شود.